Beter gevonden worden in Google?

Beter gevonden worden in Google? Dit zijn de drie pijlers: Techniek Content Autoriteit

Jouw website hoger in Google en andere zoekmachines. Dat kan op twee manieren: 1. betaald te adverteren en 2. zoekmachine optimalisatie. Gevonden worden in Google heeft te maken met de content op jouw website, de relevantie van die content en de structuur van de website.

Het verbeteren van deze drie onderdelen wordt ook wel zoekmachine optimalisatie, oftewel SEO genoemd. SEO heeft een langdurig effect op de vindbaarheid van je website, waardoor het op de lange termijn een betere investering is dan adverteren.

Direct weten hoe jouw site scoort?

on-page-SEO en off-page-SEO

Samenwerken?
Daarom kies je voor Multiplus Online:

1.

Een groene, effectieve en schaalbare website.

2.

Een betaalbare, doelgerichte website die zich binnen één jaar terugverdient.

3.

Het ontvangen van aandacht voor jou als ondernemer en het resultaat van je website.

De voordelen van zoekmachine optimalisatie

We ontwerpen en bouwen een website die er niet alleen goed uitziet, maar ook nog eens prettig werkt. Hierdoor draagt het bij aan het zakelijke succes van je onderneming. Hierbij staat het doel van je organisatie centraal, net zoals je uitstraling en boodschap. Ook vergeten we je doelgroepen en wensen natuurlijk niet in dit proces. Wat je wilt bereiken met je website speelt hierin een grote rol. Mogelijk is het bedoeld als een informatief naslagwerk of moet de site toch vertrouwen uitstralen of juist meer leads binnenslepen? Samen brengen we het doel van de site in kaart en passen we dit in de praktijk toe.

Om websites te koppelen aan een zoekopdracht moeten zoekmachines webpagina’s kunnen vinden. Dat doen ze met zoekrobots of spiders. Ingewikkeld verhaal, maar in het kort betekent dit dat er tools zijn die jouw website en alle losse pagina’s en elementen indexeren. De techniek achter je website bepaalt of dit lukt en of je site snel genoeg is.

Zoekmachines vinden het steeds belangrijker dat de zoekresultaten goed aansluiten bij de zoekopdracht. Daarom beoordeelt Google de relevantie en kwaliteit van webcontent. Geef jij de informatie die gezocht wordt, gericht op de doelgroep, dan scoor je hoger.

Tot slot kijken zoekmachines ook naar de populariteit van je website. Online gebeurt dat doordat anderen een link naar jouw website plaatsen. Dit noemen we linkbuilding en dat vergroot de betrouwbaarheid van je site waardoor je hoger in o.a. Google komt.

Lees de ervaringen van onze tevreden klanten

Direct van start?

Het succes van SEO heeft voor een groot deel te maken met de kwaliteit van jouw website. Daarom is het fijn dat wij niet alleen verstand hebben van online marketing, maar ook van website ontwikkeling. We weten waar we het over hebben en kunnen we veel technische aanpassingen zelf uitvoeren. Ook voor het verbeteren van content hebben we experts. SEO is een combinatie van techniek en creatie en juist dat hebben wij onder één dak.