Voor personal training in Drachten ga je naar PT 360. Ze geven gerichte training, uitgekiende voeding én persoonlijke coaching voor ervaren en onervaren sporters.
PT 360, het bedrijf van Jordy Minnesma wilde groeien. Jordy was en is het gezicht van het bedrijf, maar hij realiseerde zich dat als hij echt wilde groeien er aan het merk PT360 gewerkt moest worden. Ervaring als we hebben in merkpositionering vroeg Jordy ons hem hier mee te helpen. De vraag was opvallen in de markt, een sterker merk, maar ook bovenaan de zoekresultaten verschijnen om meer leads te genereren was een wens. Kortom: meer zichtbaar, vindbaar en herkenbaar.
We namen de uitdaging aan en voerden een grondige website analyse uit, gericht op het uitstralen van het merk PT 360 in plaats van op de individuele trainer. De focus lag op het verbeteren van de SEO om PT 360 binnen de top drie zoekresultaten te positioneren. Daarbij namen we ook de optimalisatie van teksten en het behouden van een consistente huisstijl nadrukkelijk mee.
Om het merk PT 360 krachtig te presenteren, legden we de nadruk op de website als een reflectie van het merk. Dit werd bereikt door doelgerichte tekstaanpassingen en aandacht voor de visuele elementen van de site. De strategie omvatte ook een focus op duotraining en bootcamp, met als doel het genereren van leads voor deze extra diensten van PT 360.
Dankzij onze gezamenlijke inspanningen en de nauwe samenwerking met PT 360 staan ze nu trots tussen de top drie zoekresultaten op Google. De huisstijl bleef consistent en de online zichtbaarheid en leadgeneratie zijn aanzienlijk toegenomen. De volgende stap is het integreren van AI-tools voor gepersonaliseerde e-mails en advertenties, waarmee PT 360 een geautomatiseerde benadering kan combineren met het menselijke aspect. Waarom moeilijk als het makkelijk ( en goed) kan!